Merhaba düzelen oldumu , bizimde 2 yaşında hepaatit aşısı olduğundan beri sürekli karaciğer enzimleri 1000lerde en son 300 e düştü sevindik yine 900 lere yükselmiş , neden kaynaklanıyor şuan 3 yaşındayız hastanede yatıyoruz . Ursomed kullandık hiç değilmedi