Omom çok teşekkür ederim🙏 hepatit b aşısı tutmuş onda sorun yok çok şükür. çok fazla virüs testi yapıldı yaklaşık 5 6 günde çıkıyor sonuçları hepsi çıkınca yazarım mutlaka. 8. Ayda 6. Hastalık geçirmiştik ondan kaynaklı yüksek olup birkaç ay değerleri yüksek kalabilir doktorumuz bakalım hayırlı haberler alırız inşallah🙏