Brcdymz Fatosaras21 iki dozuda oldum ikinci dozda kol altımda topak iki hün sonrada göğsümde ağrı oldu aüt biriktikçe canımdan can gitti mastit ağrısı gibiydi başkada sorun yaşamadım doktor aşı yapabiliyor dedi ama pişman değilim iyiki oldum
prensinveannesininguncesi Hullusss çok şükür göz damarı tıkalı değilmiş hiç bir müdahaleye gerek kalmadı alerjik bi durummuş 🌺