prensinveannesininguncesi merhabalar. Şimdi gördüm kusuruma bakmayın. Oğlum değil kızım oldu 13 aylıkken. İlk 20 günlüktü fsrkettik. Hemen göz doktoruna götürdük. Gözyaşı pınar kanal tıkanıklığı dedi. Masaj yapmaması söyledi. Bir cok kez denedik ama sanırım yanlış yaptık. Acılmadı. Masajı doğru be cok yapmak onemli. Doktorun gösterdiği şeklinde. Geçmeyince 4-5 kez ayrı doktorlara götürdük. 1 yaşına kadar geçmezse operasyonşa acıcaklarını söyledi. Bizde denemeye devam ettik. Bu arada kızımın gözü baya kötüydü. Çapaklanma, mikrop, kızarıklık, sabahları açamazdı çapaktan. Sürekli ılık suyla temizlerdim. İnce bir tulbentle felan.cok çekti yavrum. Foto yüklemeyi bilmiyorum .gösterirdim sİze. Sonra 13 aylıkken açtılar. 10 dk bile sürmedi. Yarı anezteZi verildi. Aç götürüyorsun. 1 saat içindede cıktık hastaneden. Şuan 3.5 yaşında hiç bir sıkıntı yaşamadık.