OyaGny mucizelerin_annesi diş yani demi canım çünkü saat başı kalkıyor yukarda da yazdım ya atağı da bitti
sabinaa OyaGny bence degil..bizimki cikariyor..su anda damak kirmizi ve oyuk gibi bir sey var dis yerinds…sanki dis gibi gozukmeli
Aalya OyaGny benm kızımın cok onceden beyazladı damkları sonra bıraz kabardı en son çizik sekline geldi orda anladm patlıcagını sonrada parlıyor zaten 😆 fotoda diş yok gibi kaç aylık
Pekmeziletahin OyaGny beyazlık göremedim fotoda net cnm ama eğer kabarıksa sürekli kaşıma istegi varsa çıkacaktır benim kızın 6,5 aylık çıktı 2 dişi