Benim oglumda 4 buçuk ayında çıkardı alt iki dişini aynı anda. Çok sessiz sakin çocukdu ilk 4 ay. Sonra içinden resmen bir canavar çıktı😃😃. Hiç ateş, ishal, uykusuzluk olmadı. Ama eli hep ağzındaydı. Salyaları akıyordu. Bir gün benim parmağımı ağzına götürdü. Küçücük bir iyne gibi bir şey elime batdı. Hemen küçük bir kaşık aldım yavaşça oraya dokundurdum. Tık tık diye ses geldi😍. Dokununca anlamak zordu. Kaşık olmasa daha anlamazdımda. Sen de dene bence. Öyle anlarsın.