Mnk24 doç.dr aydın erdemir emzirme danışmanlığı da veren bir pediatrist. İzmirdeyseniz direkt gidebilirsiniz. Biz ilk seanstan çıktığımızda eşim bile emzircek kıvama gelmişti 😂😂😂 güvenilir biri uyduruk bi emzirme danışmanı değil doçent adam yani. Biz hatta normal muayeneye gitmiştik bize 1 saat seans yapmıştı. Kesin bırakırsın mamayı. instagramdan iletişime geçip online olarak da danışmanlık alabileceğiniz biri. Söylemeyi unutmuşum