Busragultekin benim kızımda 1.5 aylık çok şükür uykusunda hiç sorun yok geceleri mamasını yer yatar ama ne hikmetse bu 5 ve 6 arası hem 1 saatte bir acıkıyor hemde hep o saatlerde uyanıp sonrası bir türlü dalamıyor saat oluyor 9 10 sonra mışıl mışıl uyuyor 🙄 zaten sonra dediğin gibi ben uyanıyorum eziyet resmen ama bir çözümü bulamadım diyorum geç yatırayım o saatlere denk gelmesin yinede geliyor ve uyanıyor