Weewe defnekusumm joie xl bizimki. Çok güvenli, gönül rahatlığıyla bırakıyorum oğlumu üstünde. 23 aylık şu an, yine de düşmüyor ne yapsa. ikea antilop ve diğer o tip sandalyelerde düşme tehlikesi oldu bir iki kez, iyi ki eve bunu almışım dedim hep.