nehirim_ Sedonay bende öyleyim inanki ve benimki henüz 4 aylık 2. ay aşısı 3 tane yapılmıştı o ağladıkça bende ağlıyırdum annelik iç güdüsü işte ama çok şükür sonraları bir sıkıntı yaşamadım ateşi falan çıkmadı
Sedonay Ezgialp benim oğlum öğlen 13.50 de doğdu normal doğum yaptım benimki saat olarak büyük sanırım 🤣