As01 Sedonay 1 tane ağızdan damla 2 tane iğne ,iğneler önceki aşıların 3 dozu öncesinde bişey olmadıysa inşaallah bunda da olmaz. Yaşına kadar aşı yok artık çok şükür 6 aydan sonra
Mom727272 Sedonay bizde çok ilginç. 2. ve 6. Ayda olmadı, 4. Ayda oldu. Belki çocuk hafif usutmusse falan onunla birleşiyor bilemiyorum.
hemsirebiranni Sedonay benim oglum 8 aylık hiç bir asids kötü olmadi sadece 6 aylık asida mahvoldu hiç susmadi saatlerce ağladı ateş olmadj ama Allah yardımcın olsun
ogul Benim de oğlumun 6.ay aşısı var 28inde bi de rotavirus aşısının 2. Dozu var onu da o gün yapalım dedi hemşire acaba hepsi bir ağır gelir mi 6. Ay aşısının ağızdan da verildiğini bilmiyordum sadece igne saniyrdm