ahmetseliminannesi Öncelikle geçmiş olsun. Oğlumun 10 yada 11. Ayda geçmişti doktor hic bi sekilde düdahele etmeyin o kendiliğinden geçer dedi we öylede oldu, ama yazdığınız gibi oğlumda şişlik falan yoktu doktor her ay kontrolde dokunarak bakiyodu şükür geçti.