Kizlar iyi geceler ikiz bebeklerimin ikisindede göbek fıtığı var bir türlü geçmiyor 2 bucuk aylıklar doktorumuz 1 yaşına kadar gecer geçmezse ameliyatla düzelir diyor herhangi bir şey önermedi.Ama etrafimdakiler surekli para sar ya da sıkı Bir sey sar deyip duruyor kucucuk bebeğe, sizlerin nasil geçti ne zaman sürede geçti sanki gün gectikte daha da şişiyor suan yumurta sarısı kadar var 😑😑😏😏