biranneikicocuk Gitmedim ama gittiğim başka bi çocuk doktoru nörolojik olmadığını söyledi ama içim rahat etsin diye bi gitmemi söyledi. Ama gitmedim daha doğrusu gidemedim. Dün gece hiç yatmadım mesela yarım saat tek uyuyabildim. 25 aylık. Ama ondan önceki gece iyidi iyidi dediğim kesintisiz hiç bir zaman uyumadı uyumaz ama sadece 2 kere kalktım o yüzden iyidi😂. Yani sebebini bilmiyorum ama bay bay night damla iyi geldi siz de kullanın isterseniz ben düzenli kullanmıyorum bünyesi alışmasın diye. Sizinki dişten veya gazdan olabilir daha küçük çünkü. Dişler bitince ağlaması devam edecek mi ona bakmanız gerekir. Diş çok sancılı bir süreç çünkü