Egehaninannesii Amin sizinde. Ay ne cahilce yorumlar kendileri 2 saat uykusuz kalsa kafayı yer gelmiş ahkam kesiyorlar. En nefret ettiğim şey bir de ben herşeyi kusursuz yapmama rağmen( uykusu için) bana cahil gibi muamele yapan, ya da çocuktur ağlar diyenlerin ağzına çakasım geliyor. Bu dert ile biz savaşıyoruz onlar fosur fosur uyuyorlar bir de konuşuyorlar.