Emos01 bende dekavit kullandım 6 aya kadardı sanırm sonra başka yine Özel hasteneye gittim hemen bunu verdi regenesis gelişimi gerideydi 1 hafta felan toparladı bununla dekavit iyi değil demislerdi bir kaç kişi şifa olsun güzel anne en iyisini siz ve doktorunuz bilir