Emos01 15 haftalık gebeyim, 1 saat önce vitamin hapı içtim decavit unuttum az önce yine içtim . Zorla kusmaya çalıştım ama ilaç çıkmadı. Başına gelen var mı bsey olur mu. Çok korkuyorum
mom0989 Emos01 hiç birşey olmaz ben 1 hafta boyunca sabah akşam içtim doktorum birşey olmaz ama bundan sonra gün de bir tane al dedi. Biraz rahat ol canım 😀
Emos01 mom0989 1 saat arayla ya çok korktum , zorla kusturdım ilaç çıkmayınca iyice korktum. İnşallah bsey olmaz. Çok teşekkür ederim
Gzmvlkn Emos01 merhabalar kardeşim eczacı sordum kendisine vitamin olduğu için bişey olmaz dedi yarın içmesin sonra aynı düzende devam etsin dedi 🙏🏼
Emos01 Gzmvlkn Ayy canım benim çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Nasıl korktum bebeğime bsey olur diye, Allahım esirgesin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Zekimurendebizigorecekmi Emos01 Olmaz canım merak etme :) Ne ilaçlar kullananlar var da bebekleri sapa sağlam doğuyor . Sen sadece sakin ol asıl bebeğin için en büyük sıkıntı stres .. stresten uzak ol yeter :)
Raymalifalitiko Emos01 Merhaba sağlıkçıyım endişelenmeyin sorun teşkil etmez birdahakinde dikkatli olun sağlıkla alın kucağınıza 🙋🏻♀️
Emos01 Raymalifalitiko Yaa çok teşekkür ederim Allah razı olsun , dikkat etmez miyim . Allahım esirgesin inşallah 🤲🏻🥰
Emos01 Zekimurendebizigorecekmi Gerçekten ne kötü bsey stres 5 dakikada başıma ağrılar girdi. Allah razı olsun canım 🥰