btlkrnaz55 bilmiyorum ki kinetix hiç denemedim, daha önce bir ayakkabı hediye gelmişti polaris ti onunla hiç yürüyemedi desem yeridir. Sürekli yan basan ayağına takılıp düşüyordu. Ama kinetix e bakıcam mutlaka öneriniz için teşekkür ederim. Rahat yürürse onu alırım ben kendim de çok kullandım kinetix gayet kaliteli ve rahat bir marka.