Atlas19 W şeklinde oturuyorsa sürekli olarak düzeltin. Benim kızımın da sağ ayağı içe doğru basıyor yürümeye başladığından beri. İçimiz rahat etmedi doktora götürdük. Röntgen çekildi, sağ kalça kemiği içe dönükmüş. W şeklinde oturuş da bunu daha fazla tetikliyormuş. Ayağında bir sorun görmediği için özel ayakkabı vermedi, ancak ortopedik olmasına dikkat edin dedi. Şuan 3 yaşında eskiye göre daha iyi basıyor. Vicco alıyoruz hep ayakkabılarını. Farklı bir marka hediye gelmişti birkaç kez giydirdim ama içe basıyordu bir daha giydirmedim farklı marka.