DefneArya İlk 13 ay her ay götürülecek, sonra 3ayda 1, biz Çapa Tıp Fakültesi takipliyiz ayrıca bana yakın diye özel bi hastaneyede götürüyorum arada sormak istediklerim oluyor, aşılar içinde aile sağlık merkezine gidiyorum oradaki doktorumuzda çok ilgili