Bebeğim 8 aylık rahatsızlığı olmadığı müddetçe her ay doktora götürmüyorum iğneleri olduğu zaman gününde götürüyoeık bu sitede her ay götürenler var yanlış anlamayın kimseye lafım yok ama her ay götürmek gerekiyor mü gittiğimiz hastanede kontrol 450 tl olduğu için her ay zorluyor bizi biraz 😓