Darlingmom yazıyı okurken ben gerildim sizi düşünemiyorum nedenle sütüm pis valla annemde olsa bana onu dese kovarım onu allahım ya bu insanlar neden böyle herşeyi bildiğini zannediyor bi susmuyorlar yaw ben konuşuna hiç umursamıyorum ben böyle istiyorum annesi benim diyorum birdaha bişey diyemiyorlar annesi sizsiniz doktoruda var doğrusunu siz bileceksiniz dr kilo normal diyorsa normaldir bebek bı bir şekilde yürüyecek geç yürüsün en olacak en önemlisi sağlığı yerinde olsun alerjisi olan bir bebek kilo almıyor Die yanlış beslense ne olacak ayrıca 1 yaşına kadar ek gıdaları tarım gibi düşünün anne sütü en faydalısı canınızı sıkmayın bu arada belki diş geliyordur o zaman iştahsız oluyorlarmış