Serobaskan bende iyiyim hamdolsun. Kendine dikkat et canım 😘😘
Valla geziyorum da hiç tat alamıyorum ki ya
Mihriban hanım hep ağlamaklı modda çok yabanciliyor herkesi 🤦 alıştırmaya çalışıyorum ama bu gidişle pes edeceğim sanırım 😅
Senin bıdıklar nasıl 😍