Egemenin_Annesi AntiiSosyallKelebek iyi misin gülco sen, dün aksam olmus bir gün önce yaziyor postta.
Egemenin_Annesi AntiiSosyallKelebek bide neye güldün onu merak ettim. Kadin agir bir darbe almis basina
AntiiSosyallKelebek Egemenin_Annesi Neye güldüğüm alenen belli ben 1 saat önce diye okumuşum ve kötü düşünmedim yeterli mi?
AntiiSosyallKelebek Egemenin_Annesi bide neye güldün onu merak ettim. Bu sözün beni gerdi ben açıklama yaptım ama açıklamam yeterli gelmedi sana neyse çok uzadı muhabbet
AntiiSosyallKelebek Serobaskan Hayır olayın ciddiyetini idrak edemedim öküz bi insan değilim bi geçmiş olsun nasılsın demeyi çok iyi bilirim samimiyete istinaden yaptığım bir yorumdu tekrar geçmiş olsun .
Egemenin_Annesi AntiiSosyallKelebek iyide niye tavirlisin ? merak ettim sordum sormasamiydim. Cünkü sen normalde böyle konularda cok duyarlisindir diye gercekten merak ettigim icin sordum. Pardon.
Egemenin_Annesi AntiiSosyallKelebek gayet iyi anladim bu yorumuma degilde sana yaptigimi yorumu okursan anlarsin Gülcan.
AntiiSosyallKelebek Egemenin_Annesi Ben açık açık niyetimi aklımdan geçeni yazdım durumun ciddiyetini anlamadım dedim değil mi ?
Egemenin_Annesi AntiiSosyallKelebek ee bende iyide nedne tavirlisin diye sordum. Gercekten merak ettigim icin sordugumu yazdim. Anlasilmayan bisey var mi ?