Mom084 beyin sarsıntısı geçirmişim canım dün akşam kollarımda uyuşma oldu tomografi falan çekildi. Uyuttular sonra ilaç verip. Şimdilik önemli birşey yok 1 hafta falan baş dönmesi , gel gitler yaşabilirmişim ama 1 haftayı geçerse tekrar gitmemi söyledi doktor