Serobaskan geçmiş olsun, röntgen veya tomografi çekimi yapılırsa özellikle tomografi, 24 saat emzirmeyin bebeğinizi aklınızda bulunsun. Bir de başınızın üzerine mi aldınız darbeyi? şayet öyleyse kulaktan kan sızma veya kulakta kanlı akıntı oluyor mu ona dikkat edin ilerleyen süreçte. Kafanızın ön tarafından darbe aldıysanız yani alnınıza doğru veya şakaklara doğru bu sefer gözlerinize dikkat edin darbe alınan tarafa bağlı sağ veya sol göz olarak şimşek çakması, havada uçuyor görünen siyah ufak noktacıklar, göz ağrısı ve buna bağlı baş ağrısı gibi gibi belirtilerede dikkat edin çünkü belli bi yaştan sonra başın ön tarafından alınan darbeler retinada yırtılma meydana getiriyor aklınızda bulunsun tekrardan geçmiş olsun💐