Yldz3 gitmiyor alışması lazım aynı ortamda biraz durması gerekiyor hatta bir kaç gün görmesi gerekiyor babaannesi dedesi İstanbul’da yaşıyor biz Bursa’da haftada bir kez geliyorlar mesela sıf görmek için ama alışmadan yanaşmıyor bazen mağazamız var oraya gittiğimde veya dışarı markete falan gittiğimizde bebek arabasında onu seven biri olursa da ağlıyor benim kucağımdaysa sorun yok maalesef o zaman ağlamıyor