Yldz3
Normal aslında, bu aylarda bebeğin yalnız kalmaya tepki göstermesi gerek. Her bebek bir olmaz ve korkutmak gibi olmasın ama bu anneden ayrılma korkusu 1 yaşında tavan yapıyor diye biliyorum 🥺 6-7 aylıkken biraz oyuncaklarıyla oyalanabilir, hatta desteksiz oturmaya başlayınca biraz daha rahat edersiniz ama yine de yalnız kalmaya tepki vermesi de gerek ara sıra 🥰😇