Zeynepugur Zeyzeynoo14 bugun sabah olduk gündüz huysuzdu akşama doğru ateşi çıktı calpol verdim başı çok sıcaktı ve sürekli agladı inşallah devam etmez ateşi bakalım
Yavrukurt Hamuceraa yok aşıdan kaynaklı bir sorun yasamadık da 2. Ay asısından sonra 8. Hafta atak dönemi denk geliyor o 1 hafta kadar sürdü ☺️
oyaacool Zeyzeynoo14 bir kaç saat sonra biraz huzursuzluk vardı uyuyunca geçti hiç ateş olmadı iğne yapılırken sadece 1inde ağladı. Hayırlı aşılar 🙋♀️
Betull0634 Zeyzeynoo14 bugun olduk aşı gunduz hep uyudu aksam 9 dan sonra atesi cikti gece 3 e kadar uyumadi dogru duzgun birde devamli ates kontrolu yapiyorum suan yarim saattir uyuyor bakalim
Hamuceraa Yavrukurt ay bi anlık korktum😁 bu süreçler ne zormuş anacım. Allah güç kuvvet versin bütün analarımıza ♥️