Melissara Zeyzeynoo14 4 gün önce yaptırdım oğluşuma. Akşama doğru ateşi çıktı uykuya meyilli değildi yani acıkınca uyandı emdi geri uyudu falan öyle geçti gece yatmadan önce calpol verdim yarım çay kaşığı rahat rahat uyudu huysuzluğuda olmadı
Wanderlust Zeyzeynoo14 normal rutininde devam etti ne cok uyku hali ne de huzursuzlugu oldu sanki hic olmamis gibi atlattik biz
Zeyzeynoo14 Wanderlust maşallah ne güzel atlatmış öyle 😇 bizde tam tersi normalde uyanık durduğu zamanları bile uykuyla geçiriyor nerdeyse
Wanderlust Zeyzeynoo14 ilac mi verdiniz? Atesi cikmadan vermeyin dediler bizde ates yapmadi o yuzden normal atlattik belki ilcin etkisidir sizdeki
Vuslat23 Calpol 6 saat ara ışe bur cay kasıgı verebılırsınız dedı , bızımde gece 2 de başladı huzursuz luk inleme gıbıydı kakayada cıkmsmıstı gaz , aşı bır arada ates yoktu ama kafası çok sıcaktı, ilk gecemız boyleydı
Zeyzeynoo14 Vuslat23 aynı şekilde sabah oldu sıkıntısı aynı şekilde kafası baya sıcaktı ama ateşi de oldu
Vuslat23 Zeyzeynoo14 yarım cay kasıgı vermıstım sabaha karsı bugun gunduz sorun yoktu ıns dahada olmaz
Adadadadada Zeyzeynoo14 bizimki o gün çok uyudu akşamda hafif ateşlendi calpol ve üstünü soyduk ateşi düştü ve bi daha yükselmedi.
AES-0404 Aşı sonrası uykuya dalmada zorluk, emmek isteğinde azalma ve huzursuzluk oldu. Ateş olmadı çok şükür 🤲🏼
Yavrukurt Aşıdan sonra bizde ateş vs olmadı ama 8. Hafta da atak dönemleri oluyormuş emziriyorum emzirirken göğsümden kendini çekip ağlıyordu bende panik olmustum 🙄 mama felan verdim aç kalıyordu gündüzleri felan emzirmekte zorlandığım öğünler oldu mamayı da çok iştahlı almadı meğer atakmış buraya yazmıştım onlar söyledi 1 hafta sonra rahatladı öyle bir durum olursa sizin de aklınızda olsun diye yazayım dedim ☺️Kendimi üzüyordum çünkü meme reddi mi, birseyin tadını mı sevmedi diye kendi kendimi strese sokmuştum 😌