Haziran İlk dozu 8 aylıkken olduk biz, 2.dozu da 10.ay da olduk. Şuan kızım 1 yaşında ve Ağustos’ta da 3.dozu olucaz bexero. Nimenrix de 2 yaşına kadar herhangi bir ay da yaptırabileceğimizi söyledi doktorumuz. Daha erken oluyor mu bilmiyorum ama biz bu aylarda başladık