Beyziikoo öyle düşünmeyin emzirmek kadar güzel ne olabilir ki? Ben sağarak besliyorum bebeğimi keşke o zevki doya doya yaşayabilseydim diyorum. Bide böyle düşünün. Yine de çok şükür tabi ki. Önemli olan beslenmeleri büyümeleri, kimse küçük kalmıyor ki üzülmeyin. ☺️