Evet bunu belki az önce anladım..
Saat 16.48den 17.10a kadar sütümü sağdım uzun zaman sonra ilk kez sağım yaptım. Her ikisini de sağdım soldan hiç gelmedi 1 2 dk sonra diğerinden gelen de 30 cc anca doldurdu.
Bebeğim tam 2 aylık oldu.
Gün içerisinde aşırı ağladığı için mama alıyordu, ben uykusuzluktan ağladığını düşünüyordum çünkü sadece bir kere alıyordu mamayı.
Zaten göğüslerim bomboş yani elime öyle geliyordu ama ne biliyim bez sayısı çişi falan doyduğunu gösteriyordu, baya üzüldüm ya çok canım sıkıldı yani bilmiyorum doymuyor demek ki…