Pelin-Emir35 Aysima2020 inşallah birbirlerine sıkıca tutunurlar ve hayat bizim için daha güzelleşir 🌺
Pelin-Emir35 eymenveuras yaaa masaallah size 🧿🧿🧿 hislerim bizim de öyle olacağımız yönünde evet zorluklarına da hazırım yeter ki sağlıklı olsunlar birbirlerine alissinlar 🌺 gerçekten içimi ferahlattiniz kafamda bir ton düşünce olmadan sürecin hamileliğin tadını çıkararak uykuya dalicam iyiki varsınız da tüm ictenliginizle yazmışsınız buraya güzel ailenizle musmutlu bir ömrünuz olsun 🥰
eymenveuras Pelin-Emir35 çok teşekkür ediyorum sizde inşallah sağlıkla kucağınıza alın ve hiçbir zoeluk çekmeyin inşallah 🥰♥️
Evelynn Pelin-Emir35 canım bence düşündüğün kadar zor olmayacak. Çünkü diğer bebeğin zaten baya büyümüş olacak. Kardeşi olduğunun bilincinde olur. Elbette tatlı kıskançlıklar olacaktır ama bunu sizin gösterdiğiniz tutumlar ile en aza indirebilirsiniz. Bence araları tam ideal olacak. Ne fazla ne az. Benm kaynım 3 aylıkken kayınvalidem eşime hamile kalmis. Tam biri dogunca diğeri 1 yaşındamıs o bike bakmış büyütmüş ikiside çok küçük olmasına rağmen. Allah sabrını gücünü verir canım sen Merak etme. Şimdiden allah bağışlasın kucağına almak nasip olsun
Pelin-Emir35 eymenveuras ay benim de oğlum Emir kardeşi bakalım cinsiyeti belli olsun sağ salim yaa çok heyecanlı 🙈 oğlumla zaten bebekliginden beri büyük insan gibi konuşurum eşim bile sasirirdi beni dinlemesine tüm süreci onunla paylaşıp anlatıcam dediğiniz gibi ve herşey çok çok güzel olacak 🌺
eymenveuras Pelin-Emir35 benim büyük oğlum Ömer Eymen küçük Oğlum Uras Emir 🙈 hayalim iki aynı cinsiyette çocuğum olmasıydı iki kız veye iki erkek, öyle de oldu şimdi takım giydiriyorum onları🙈💙 sizi de çok güzel günler bekliyor emin olabilirsiniz😍
Pelin-Emir35 Denizezgi ayy Allah’ım duyuyor muymus minnoslar yandık desenize şimdiden 😀 ya bu korunma meselesi gerçekten tam bir muamma spiral,pre kullanan arkadaşım ikizlerin ardından tekrar ikizlere hamile kaldı ben artık hicbirseye güvenemem bebeğimi sağlıkla kucagima alayım da rahimi aldirmayi bile düşünebilirim 🤭😂
Pelin-Emir35 Mom567 olacak olduktan sonra oluyormuş vallaha ya ki ben o kadar dikkat ederdim ki anlatamam yani
Badem Pelin-Emir35 hiç tedirgin olma. Doğduğunda bebek, büyük olan herşeyi anlıyor olacak zorlanacagini sanmiyorum. Benim aralarında tam 18 ay var. Oğlum 3 yaşında kızım 18 aylık. İkiz gibiler beraber uyaniyorlar beraber uyuyorlar herşey yolunda💐
Pelin-Emir35 Badem ahh işte bu hayal ile yaşıyorum inşallah çok çok güzel anlasirlar ve herşey çok güzel olur 🥰
Pelin-Emir35 eymenveuras Allah’ım bağışlasın onları masaaallah 🧿🧿🧿 öpün benim için kocaman ♥️ bende kız erkek istiyorum inşallah gönlüme göre olur sağlıklı olsunlar yeter ki 😇 kız olursa Mira ya da Lina düşünüyorum ama erkek olursa hiçbir fikrim yok 🤭😀
Pelin-Emir35 Denizezgi bayılarak gelirim 😂 eşime dedim zaten doğumdan sonra komple rahimi alsınlar diye töbe yarabbim diyor rüyalarına falan girmiş 😂😂🤭
ikiprensannesii2 Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 benim oğlum da 11 aylık evde yalnız başına, bazen öyle olduğu gibi duruyor çok üzülüyorum Allah nasip ederse 1,5 yaşına gelince istiyorum 2.çocuğu☺️
Aylinsmom Pelin-Emir35 Yok yok aman doktorlarin bizi avutmasidir o bakma sen 😁 yalniz benim sadece bulanti degil asiri kusma da vardi bilemedim simdi😐
Pelin-Emir35 Aylinsmom 4.5 ay içtiğim suyu dahi kusmus bir hamiş olarak Allah korusun diyorum 7 kilo vermiştim son aylarda da 3 kilo alabilirim zaten oğlum 3 kilo doğdu 😂🤭
Pelin-Emir35 Serrakzn benim eşimle abisi arasında da aynı şekilde 1 yaş var zor oldu ama büyüttüm diyor kvalidem ben kendime güveniyorum ya inşallah çok güzel günler bizi bekliyordur 🤭 çok çok teşekkür ederim 🥰🥰