Eliz34 Hangi biberonu kullanırsanız kullanın yapıyor bence lansinoh da kullandım avent de kullandım sonradan memeye dönene kadar canım çıktı. Kızım 4 aylık Benim kızım da 2-3 dakika emip bırakıyor etrafa bakacağım diye daha sık emzirmeye çalışıyorum . Kilo alımı iyiyse girişmeyin bence hiç az kalmış tadımlaea başlarsınız zaten mesela benim Kızım 4. Ayda 500 gr almış en az 600 alması gerekiyormuş doktor 100 gr için mamaya başlamayalım meme reddi yapmasın dedi. İlla ki verecekseniz de eds ile verin bence