Merhaba kızlar oğlum 4 puçuk aylık, meme veriyorum ama bazen aç olduğu halde biraz içip bırakıyor meraktan hep etrafa baktığı için içmiyor bende sağıp kaşıkla bazen veriyorum ama kaşıklada artık olmuyor çoğunu ağzından atıyor falan, diyorum sağıp biberonla versem arada tabi herzamn değil meme reddi olurmu acaba