mombeto Merveeeeeee0901 ben de öyle yaptım çocuğu maskeyle emzirdim corona da geçirdim önceden biliyorum yani resmen aynısıydı😂 gece kalktım diyorum eşime corona olduk yine al işte test olalım dedim. Sonra sabah bi kalktım gögsüm kıpkırmızı acıyor donunamıyorum dedim tamam mastit😂 ama çok zor ya bir daha olmaz inşallah
Dryamnl Benim bebegim emmedi kuvezde kaldığı için sağmak zorunda kaldım halen sagiyorum sürekli kendiliğinden azalınca sutum geçti agrilarim
Dryamnl 3 saatte bir sagiyorum hala emmedigi için belirli bir süre sonra sağsanda yavas yavas azaliyor