Kurabiyex Benimde baya aşağıda sezeryan yerim. Ben tam 45 günlükken gittim ağdaya. 40 kontrölünde sormuştum doktoruma hiçbişey olmaz dedi. Bide ben göbeğimide aldırıyorum yani dikiş üzerine de ağda sürüp çekti. Herhangi bir sorun olmadı. Bende korkmuştum sanki dikiş yerim açılıcakmış gibi :))