Kurabiyex Bebeğim 3 aylık oldu ben hala genital bölge için ağda yaptırmaktan korkuyorum dikiş değil yapıştırma yapıldı ve aşağıda baya bi yani ağda yapılması gereken yerde sizler ne zaman yaptırdınız
Sibell777 Kurabiyex asla korkmayın hiç bir sorun olmuyor ben aralıkta doğum yaptım ocakta agfaya gittim hiç bir skıntı olmuyor
zeynepbalci Kurabiyex iki ay olacak ben de hala direniyorum gitmeye yapıştırma bişey olur diye ve dediğin gibi baya aşağıda hemen altında başlıyor tüyler 🤦🏼♀️
0znur Benim de 2 buçuk ay oldu. Hala uyuşuk zaten. 1 ay onceden basladim makineyle almaya. Dün de agda vurdum. Bir sorun olmadı
Aleshiii 0znur o uyusuklugun sebebi ne acaba bende doğum yapalı 1 hafta oldu uyuşukluk çok tuhaf hissettiriyor
0znur zeynepbalci korkmayin. 5. Gunumde doktora gittim. Sezeryan yerimde akıntı oldu sanki emin değilim diye. Ultrasondan bakti. Eliyle sıktı falan. Açılsa o sıkmalarla kesin açılırdı 😅 öyle kolay değil yani
Momys_-girl 0znur merhabalar benşm de sezeryan dikişlerim de akıntı oluyordu benşm doktorda baya bastırdı birşey olmadı sükür ama daha yeni yeni akıntı geçti bende ağda yaptım 1 ay sonrasında birşey olmadı şükür zaten hissiz oluyor o kısım
dios_gokta Kurabiyex 3 ay geçmiş canım benim kanamam bıttı gittim hemen 20 25 gun sonra ya denk gelmiş tı hıc korkma uyuşuk o bölge hıssetmıyorsun ben 2 dogum yaptım 2 sezeryan 2 yapıştırma😁
Gamzeli2206 Kurabiyex izin üzerine yaptırmadım bayagi aşağıda benim izde . Cizginin alttan 1 cm üstten 1 cm toplamda 3 cm aldırmadım 😂 1 yıldan sonra normale bindi oralarida aldırdım