Karakiz öyle valla sadece nefes alamamasna cok telaş yaptm. Allah ta beni uyutmadi demekki işte normalde hemen uyurum emzirdikten sonra ama 1 saat kdr öyle yattım. Valla çok şükür ya. Baslangc varms simdide ama bronsiolit olmadan atlatrm insallah. Cok saol cevabn için 🌸