Of kizlar ömrümden ömür gitti resmen ya. 2 saat önce bebisimi kaldrdm emzirdim neyse yatrdm gayet iyiydi hicbiseyi yoktu. Dün biraz hapşırıyodu sadece neyse. Onu yatrdm ama benm icimde bi huzursuzluk var uykumda var ama uyuyamadm. Gozlermi kapttm uyumaya calisiyodum aradan 1 saat gecms hic farketmdm biseyler düşünüyordum sonra birden kızım öksürmeye başladı burnu kapandı vee nefes alamadi. Balık gibi agzni yapti cabaladi nefes almaya çalıştı. yerimden nasl firladigmi nasil onu kucagma alip havaya kaldrdgmi hatrlamiyorum bile. Aklım yerinden çıkıyordu resmen ya. 1 saat içinde nasl böyle olabilir. Burnu tamamen kapanmış yani. Buhar yaptm temizledm fln rahatladi hemen. Ayy kızlar dua edin bana bida böyle bisey olmasn cok kotuyduuuu😔😔😔😔