Busrademiir hayırlı olsun allah sağ salim büyütmeyi nasip etsin canım başla ben 1ay 5günlük anneyim zaten 2saatte bi emzirmekten mahvoluyorsun uykusuzluktan senin rahat dinlenmen için bebeğe yorgun mutsuz bir anneden fayda gelmez 😝 yanıma yatırmadım ben korktum bişey olur dıye hem dalıp gidince ya farketmezsen allah korusun🤦♀️ yatak odamızda balkabağı yataktan almıştık içinede reflü yatağı üzerinede ince bi müslin tamam oldu bitti gitti ağlayınca emzirirsin bebek zaten kurulu saat gibi oluyor 2saat geçince basıyor yaygarayı kalk benli emzir diye yatağına yatırırsan daha rahat edersin