Oğlum prematüre doğdu solunumu çok hızlı olduğu için küvözde 2 gün kaldı ilk zaman korkumdan reflü yatağı ile eşimle benim aramızda yatıyordu ki zaten gece gündüz fark etmiyordu 1 saat yarım saat arayla emziriyordum ilk 20 gün böyle geçti şuan 1 ay 14 günlük aşırı kusuyor reflüsü var gazı da çok bazen yanımızda reflü yatağıyla yatıyor nadiren beşikte yatıyor bilmiyorum beşiğe alışması bence daha iyi eğer gününde doğsaydı beşiğe alıştırırdım bende