Oyuncakları ikinci el de alabilirsin yada indirim bulduğun zaman kap. Zaten bir oyuncakla iki üç ay anca oynuyor. Sonra hem ilgi alanı değişiyor hem de sıkılıyor. O yüzden ben şimdiden çok oyuncak almıyorum kesinlikle. İleride kendi beğensin kendi istediğini alalım istiyorum