Bende oyuncağa verilen gereksiz fazla fiyatlara çok üzülüyorum. Ebebekte görüp beğenince dolaptan alıyorum. Daha geçen ebebekte 200tl olan aktivite küpünü geçen hafta 50tlye aldım çokta sağlamdı.sizde ikinci el bakabilirsniz sonuçta kırılıyor çöpe gidiyor bir çoğu 🤷♀️