Badem çok çok geçmiş olsun benimde ilk bebeğim sağlıkla geldi 7 yıl sonra tekrar gebelik düşündük 2 ay içinde gebe kaldım 14 haftalıkken hafif bi lekelenme oldu hemen doktora gittik gelişimi 12. Haftada kalmış ve kürtaj oldum. Düşük yaparken WC de elime geldi avcumun içi kadardı. Doktorum sağlıksız bir gebelikmiş senin bir hatan yok dedi. Tekrar Gebe kalmana engel bi durum yok sadece 1 kere adet gör yumurtlama gününü takip et sağlıklı gebelik gelecek dedi. Benimde psikolojim çok bozuldu tekrar gebe kalırsam bu hissi aşarım diye kolları sıvadım.öncelikle folik asit içmeye devam ettim 1 kere regli gördüm ve ovülasyon testi aldım yumurtlama günün bulmak için. Adetim bittikten 6 gün sonra testi yapmaya başladım koyu çizgiyi görene kadar bir gün ilişki bir gün ara ver şeklinde birliktelik yaşadık eşimle. Koyu çizgiyi gördüğüm gün ve sonra ki iki gün ara vermeden ilişki yaşadık. Ve siprizzzz 14 gün sonra gebelik test ile hamile olduğumu öğrendim. Çok sağlıklı geçti gebeliğim. Şuan kızım 18 aylık. Üzülme desemde faydasız biliyorum ama bu dediklerimi harfiyen uygularsan bir iki aya gebelik gelicek inan bana