Merhaba, hamilelik değerim 250 iken hamile olduğumu öğrendim birdahaki hafta ise kanama şikayetiyle doktora gittim değerim 295 olmuş bebeğim gelişememiş doktor düşecek bebek müdahale etmeye gerek yok dedi dediği gibi kanamam arttı ve düştü tamamen, ilk bebeğimde Allah’a şükür sorunsuz ilerledi hamileliğim ve sağlıkla kucağıma aldım ikincide böyle olunca çok şaşırdım ve atlatamadım şoku bir türlü, doktor herkesin başına gelebilir bu seferde senin başına geldi ağır kaldırdığın için vs bir nedeni yok kendini suçlama dedi. Merak ettiğim tekrar ne zaman denemeye başlayabilirim ikinci bebeği çok istiyorum birde tekrar aynı şeyi Yaşar mıyım diye çok endişeliyim. Yada tekrar hamile kalamazsam diye korkuyorum. Başına gelen anneler sizde nasıl ilerledi bu süreç ne kadar süre sonra hamile kaldınız ve hamilelik süreciniz nasıl geçti, uzun oldu hakkınızı helal edin🙏🏻