Ben diyetisyen eşliğinde diyet yapıyorum. Ben de az yediğimi sanıyordum ama öyle değilmiş. Mesela aman hamurişi değil nasılsa diye bakliyatlar olsun yoğurt olsun süt olsun, meyveler olsun yiyordum. Fıstık ezmesi yazmışsınız mesela, o haftada 2 gün şekersiz olanından 1 tatlı kaşığı kadar yenebiliyor, yine mesela yoğurt bir öğünde en fazla bi su bardağı kadar.
Ben 1.5 ayda 8 kilo verdim diyetle, sütüm de hiç azalmadı. Bence imkanınız varsa kesinlikle diyetisyene danışın.