Bebekler fazlasını kusar. Kusan bebekte iyidir yediği yarıyor derler. Onun midesi o kadar küçük ki. Tek göğüsünün sütü bile yeter ona. (Sen iki göğüsünü de ver hala aranmaya devam ediyorsa biraz mama verebilirsin ) demişti bana doktorum. Benim kızımda tam 2 aylık. Bazen kusuyor ve tıkanıyor kusarken. Sadece senin sütün yetiyordur yetmiyor deme sütüne güven. Kendine güven. Mamayı azalt gittikçe vermemeye çalış. Emdiği zaman direk yatırma emerken bile vücudu hafif eğik kalsın midesine insin. Emdikten sonra 10-15 dk kadar eğik tut daha sonra gazını çıkarmaya çalış. Eğer yatırırsan da mutlaka reflü yatağında yatır. Derim ben♥️ İnsan yaşaya yaşaya deneyimliylor her şeyi.