BnnrBde gaz yüzünden olabilir 47 günlüğüz uzun süredir biz de yaşıyoruz bazen çok aç uyanıyor hızlı hızlı içiyor sonra başlıyor ağlamaya gazını çıkarmaya çalışırken ağzından burnundan kusmuk geliyor, doktora sordum normal dedi ama fışkırır tarzda uzun süre devam ederse gel dedi. Bazı günler çok yapıyor bazen hiç olmuyor ben gaza bağlıyorum zaten çok gazlı bir çocuk 🤦